FAQ

FAQ Event-Shuttle

Algemeen

  • Ja, er kan een globale factuur aangevraagd worden voor de volledige bestelling. U kan dit aanvragen door het vakje “factuur” aan te vinken bij de bestelling.

  • Neen, het ticket geldt enkel en alleen voor het vervoer van en naar het event.

  • Neen, dit kan niet. Een vervoerticket is altijd geldig voor een heen- en terugrit op eenzelfde traject.

  • U kan geen ticket kopen voor een enkele rit, want een ticket is altijd geldig voor een heen- en terugrit op eenzelfde traject. Indien u toch wenst af te stappen op een andere plaats dan de plaats waar u bent opgestapt of omgekeerd, dan kan dit enkel door een tweede ticket van een ander traject aan te kopen.

  • Neen, een ticket geldt slechts voor de heen- en terugrit van het event die dag.

  • Neen, huisdieren zijn niet toegelaten op de bus, met uitzondering van geleidehonden.

  • Er mag per persoon 1 bagagestuk kosteloos meegenomen worden in de bagageruimte van de bus (met een maximum van 15 kg per bagagestuk en met een maximum afmeting van, 75 cm x 50 cm x 30 cm). Extra bagage wordt niet toegelaten, ook niet tegen betaling.  Bagage die groter of zwaarder is dan hierboven beschreven, kunnen door de chauffeur geweigerd worden.  Het is ook verboden om gevaarlijke producten (gasflessen, brandbare vloeistoffen, vuurwerk, enzovoorts) mee te nemen in het voertuig.  In de passagiersruimte is 1 handbagage van maximum 5 kg en maximum afmeting van 55 cm x 38 cm x 15 cm per passagier toegelaten. 

  • Neen, eens de online boekingen zijn afgesloten kan u telefonisch geen tickets meer bestellen.  In bepaalde gevallen worden de vrije plaatsen nog aangeboden. In dit geval krijgt u hiervoor nog een info-mailtje.

  • Neen, u kan enkel digitaal een ticket bestellen.

  • Afhankelijk van het evenement worden soms verschillende tarieven voorzien voor kinderen en/of ouderen. Indien dit van toepassing is kan u de verschillende tarieven duidelijk terug vinden op het platform tijdens de boekingsprocedure.

  • Neen, er is geen groepskorting voorzien.

  • Ja, we voorzien voor elk evenement een noodcentrale. Deze is bereikbaar van 2 uur voor het event tot 1 uur na het event. Het contactnummer vindt u terug op het polsbandje dat u krijgt bij het opstappen aan de vertrekplaats.

Voor de busrit

  • Neen, vervoertickets kunnen niet geannuleerd worden.

  • Neen, bij ziekte kunnen we geen terugbetaling voorzien.

  • Ja, bij de annulatie van het event worden alle tickets 100% vergoed.

  • Ja, je kan je naam en datum tot 7 dagen voor het evenement laten aanpassen.

    Je kan hiervoor een mail sturen naar event-shuttle@keolis.be

    De opstapplaats kan je niet laten wijzigen.

     

  • De bus zal altijd op de exacte plaats zoals deze beschreven staat op het platform. De pinpoint op de kaart komt exact overeen met de standplaats van de bus.

  • De bussen zijn steeds voorzien van de naam van het event.

  • Neen, u bent vrij om een plaats op het voertuig te kiezen wanneer u opstapt.

  • Ja, bij het opstappen tijdens de heenreis dient u een legitimatiebewijs voor te leggen bij de chauffeur zodat die uw ticket kan valideren. Voor de terugreis volstaat het polsbandje dat u bij aanvang van de heenreis zal krijgen.

  • We vragen aan onze klanten om ten minste 15 minuten voor het opgegeven uur aanwezig te zijn. De autocar zal altijd op het aangegeven uur vertrekken.

Tijdens de busrit

  • Bij het opstappen op de heenreis krijgt u een gekleurd polsbandje met daarop het busnummer en een contactnummer voor noodgevallen.

    Elke bus heeft busnummers en een aanduiding van de opstapplaatsen in dezelfde kleur als uw bandje.

    Op de parking voorzien we gekleurde beachflags in corresponderende kleuren, met daarop het nummer dat op het polsbandje staat.

    Ter plaatse op het evenement vindt u ook event-shuttle medewerkers terug waaraan u informatie of hulp kan vragen.

  • Neen, we zijn niet verantwoordelijk voor diefstal en misschien is de bus voor de terugrit anders dan de bus van de heenrit.

  • Eten: Neen, om de bus netjes te houden en andere passagiers geen overlast te bezorgen is het verboden om etenswaren te nuttigen op de bus.

    Drinken: Geopende dranken zoals blikjes zijn niet toegelaten op de bus. Flesjes met afsluitbare dop zijn wel toegelaten. U kan wel steeds terecht bij de chauffeur om een gekoeld drankje te kopen.

  • Indien u en uw vrienden samen geboekt hebben, doen we wat we kunnen om jullie samen te zetten.

  • Ja, u kan het noodnummer terugvinden op uw polsbandje. Indien u uw bandje bent verloren, kan u ons bereiken via het noodnummer 02/513.77.44, enkel en alleen voor event-shuttle gerelateerde onderwerpen.  Het is dus een goed idee om dit nummer alvast even op te slaan in uw mobiele telefoon!

  • Ja, tijdens de busreis en bij het op en afstappen bent u voor wat betreft lichamelijk schade gedekt door de BA-verzekering van het autocarbedrijf.

  • Event-Shuttle voorziet in dit geval vervangend vervoer. Kosten voor eigen vervoersinitiatieven zoals taxi worden niet terugbetaald.

Na de busrit

  • Hiervoor kan u het noodnummer contacteren.

  • Deze informatie vindt u terug op uw vervoersticket.

Nog steeds een vraag?

Vind je het antwoord op jouw vraag niet terug in deze FAQ?

Stuur dan een mailtje naar event-shuttle@keolis.be. We beantwoorden niet-dringende vragen enkel via deze weg.